úterý 13. října 2015

Jak jsem se bezmezně zamilovala

Podzimní dny jsou buď pošmurné s lidičkami smutnými, naštvanými či unavenými nebo slunečné barevné a usměvavé. Jeden ten pošmurný den jsem si řekla, že si musím nutně udělat radost. Měla jsem vytipovanou značku Make up Revolution London a touzila jsem něco od teto značky vyzkoušet-ideálně samozřejmě stíny. Celá zkroušená přijdu do drogerie a parfumerie Rossmann a hledám svůj stojan... Kde jeee? Aha oni ho přesunuli. Rozhodovala jsem se mezi paletkami Iconic 2 a Run Boy Run.... Nakonec ale zvítězila Flawless paletka 32 stínů, s tím že mám hodně špatnou náladu, tak si musím tu radost udělat pořádnou a akce na tvářenky MUR... tu si nesmím nechat ujít! Odstín LOVE je můj za 50Kč. Lepší tvářenku jsem mimochodem ještě neměla ;-). 
Uaaaa - Sally Hansen a Makeup Revolution London milujuuuu

Jdu si tak kolem DM... tak se tam jen kouknu...oou akce na Sally Hansen...při koupi produktů nad 899Kč Starter Kit na gelovou manikúru v hodnotě 2999Kč ZDARMA!!! To jsem si přála ale zdálo se mi to vždycky moc drahý....Juu zfouknu víc much jednou ranou...Jeden dárek, gel lak pro mě a ještě náhradní báze a barevný gel... a co použití...všechno ráda dělám podle návodu, asi jsem tím trochu i švihlá.. no každopádně video od Petry LovelyHair nemůžu vynechat. Odstín barevného gelu mám Wine not...tak proč ne? 
Koukněte jak vypadá po 6 dnech, kdy jsem je tedy vůbec nešetřila. Ostatní už by byly pryč;)

Můj verdikt: nikdy jsem neměla tak rychle udělanou manikúru ;-) Přítel na moje ruce jen s obdivem zahlíží a prohlásí, že tak pěknou a lesklou manikúru jsem dlouho neměla :-)
A tak jsem se zamilovala hned dvakrát-do Love tvářenky a do SH starter kitu ;-) někdy příště o Flawless paletce a Shall we Dance nehtech :-D

Žádné komentáře:

Okomentovat