úterý 13. října 2015

Vánoce? Vánoce!


Důležitá je organizace a příprava. Time planning je v současné době u mě téměř každodenní nutností. Dávno tomu je (heh..nebo aspoň měsíc...) kdy stačilo napsat do diáře ve středu nákup a příští týden zajít některý den do školy pro pot vrzení o studiu...Ne ne..teď můj diář vypadá nějak podobně jako tento :D samozřejmě zaplněností ne obsahem:
Zdroj

S tím souvisí i velmi rychle přicházející předvánoční období... uff. Pro tenhle rok jsem se dokopala po několika letech, co se mi to nepodařilo k tomu řešit dárečky pro blízké opravdu s předstihem. No a koukněte se na mě. Dnes je 13.října a já mám vymyšlené (i vyhlídnute a jen čekám na další finance ;-))nebo už dokonce i koupené všechny dárky, kromě jediného.Který bude sice oříškem, ale do konce října se s tím poperu... Vyhlašuji teda konec šílenství během posledních předvánočních dnů a vyzývám spoluobčany hrdě do nákupů včas;)

Ještě na závěr jedna podzimní ;)

Příliv listíí... ;)



Žádné komentáře:

Okomentovat