čtvrtek 1. října 2015

Podzim a opravdu dlouhé přestávky

Někdy jsem neskutečně líná, například dnes ráno a vlastně i dnešní celý den. Bohužel se toto mé rozpoložení neslučuje s mým rozvrhem povinností. Ovšem nejlepší na prvním týdnu ve škole je právě ten fakt, že jde o první týden a s ním spojené i úvodní cvičení, které mají ve svém programu jen a pouze bezpečnost práce. Jediné mínus je, že jsem dojíždějící a moje přestávky se najednou prodlouží třeba na 3 hodiny. A co dělat?

Hromádka - učebnice Ruštiny, Zlodějka knih od Markuse Zusaka a supr sluchátka Urban Revolt Lace;)


1. Jasnou volbou je knížka...
Zlodějka knih od Markuse Zusaka - tak tuhle knížku mám momentálně rozečtenou a jsem z ní zatím doslova nadšená. Tato velmi sympatická celkem tlustá kniha je luxusně napsaná a hned od první kapitoly člověka strhne svým způsobem vyprávění (celý příběh vypráví smrt) a hlavně tím samotným dějem na pozadí s událostmi druhé světové války v nacistické Říši.



2. Psaní tohoto rychlo článečku přes aplikaci Blogger :-)



3. Blíží se bohužel docela rychle zima a už možná i nastala doba nošení nákrčníků a háčkovaných návleků. Konkrétně nákrčníky jsou jeden z nejjednodušších a nejrychlejších háčkovaných výrobků. Tak šup šup do toho ;-). Stačí pouze příze podle vašich představ, háček odpovídající tloušťky a dostatek odhodlání.
Mohl by se tu někdy objevit nějaký ten mini rádoby tutorial co říkáte?
Mějte se krásně a užívejte krásných barevných podzimních dní.
Annie...

Žádné komentáře:

Okomentovat